niedziela, 13 grudnia 2015

#4 it's beginning to look a lot like christmas

Warszawa, Arkadia 6.12


Jak wszyscy pewnie zauważyli, powoli zbliżają się święta! Nie wiem jak wy, ale my uwielbiamy ten magiczny czas kolorowych światełek, tematycznej muzyki w radiu oraz świątecznych filmów.. 
W zeszłą niedzielę spędziłyśmy Mikołajki w Arkadii, na spotkaniu z aktorami (według nas) jednej z najlepszych polskich komedii "Listy do M". Oczywiście nie zmarnowałyśmy okazji i mimo niekorzystnej pogody aparaty poszły w ruch. Oto efekty! :)




today's hit























Natalia
1. golf h&m / spodnie bershka / szalik primark / buty adidas superstar 
2. top h&m / shorty h&m / futerko h&m

Patrycja
1. golf cubus / spodnie zara / buty ccc / płaszcz h&m



22 komentarze:

  1. Świetnie wyglądacie!
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie!~

    OdpowiedzUsuń
  2. na listach do M siedziałam w 2 rzędzie wiec było ciekawe, fajne zdjęciaa ;)


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zdjęcia. Byłem na filmie listy do m i jest wspaniały :)
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! :) bardzo fajne stylówki :3

    Zapraszam na swój blog:)
    http://izu1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! :) śliczne zdjęcia

    Zapraszam do mnie
    Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądacie :)
    U mnie własnie pojawił się konkurs, więc zapraszam :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Bardzo ładnie wyglądacie. Dziewiąte zdjęcie podoba mi się najbardziej.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, piękne stylizacje:)
    julia-michalska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia ;) Nie miałam okazji jeszcze zobaczyć Listy do M 2, ale słyszałam dobre opinie ;)
    Mój Blog <- zapraszam! może wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylówki :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ciemnie usta :)
    zapraszam do mnie ionlycomehereafterdark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Macie super blog dziewczyny. Robicie fajne zdjęcia , aż fajnie się patrzy! Życzę Wam żeby wasz blog się rozwijał i zyskiwał czytelników! Ja tymczasem zapraszam Was do siebie! Jeśli blog Wam się spodoba to może zostawicie obserwacje i pomożecie mi dobić do 300 osób!
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam ostatnio ten wielki prezent z listów do M <3 I wgl wystrój Arkadii jest niesamowity ! Piękne zdjecia i piękne stylizacje :) Jakim aparatem strzelacie fotki?

    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uważam, że "Listy do M" to świetna komedia dla całej rodziny. U siebie napisałam o kilku moich odczuciach dotyczących filmu.
    Świetne zdjęcia, naprawdę. Aż miło się patrzy. Trzymajcie tak dalej!

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia i stylówki! :)
    A co do filmu to ciekawy? ja osobiście słyszalam, że lepsza była pierwsza część!
    Zapraszam serdecznie do nas!!! :)
    http://shadowviol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy!
      powiem tak - ja jako wielka fanka listów byłam bardzo zadowolona z obydwu, ale faktycznie, w drugiej części troszkę odbiega się od tych typowych romantycznych scen i film zmierza w stronę w pewnym momencie wyciskacza łez. co kto lubi ale myślę, że warto obejrzeć! :)

      Usuń
  17. Rewelacyjnie wyglądacie dziewczyny!
    Co do filmu - oglądałam obydwie części i żadna nie przypadła mi do gustu. Nie lubię romansideł i typowych "wyciskaczy łez" :D
    ☃ czarnakawaa.blogspot.com ☃ ❄KLIK❄

    OdpowiedzUsuń